Zbog pisma Tadiću završio u zatvoru!

IZVOR: ALO!

Uhapšen Radiša Milosavljević, preduzetnik iz Ćuprije.

Radiša Milosavljević, vlasnik ugašene TV „Nemanja“ iz Ćuprije, uhapšen je juče oko 1.30 zbog ugrožavanja bezbednosti predsednika Srbije, izjavio je za „Alo!“ urednik te televizije Boban Jovanović.

On tvrdi da je Milosavljević uhapšen zbog jedne rečenice u pismu koje je u utorak uputio Borisu Tadiću.
– Milosavljević mi je javio iz zatvora da je u utorak u pisarnici Predsedništva predao pismo Tadiću. Rečenica koja je protumačena kao pretnja glasi: „Bio sam ti dobar domaćin, bio si mi u kući, ali posle deset godina došlo je vreme da mi dođemo tvojoj kući da nam rešiš problem“ – kaže Jovanović.
Radišina supruga Anđelka Milosavljević navodi da se njen muž u pomenutom pismu žalio Tadiću jer već deset godina ne može da reši problem oduzete emisione tehnike TV „Nemanja“, koja je zatvorena u vreme Miloševićevog režima, i to baš zbog podrške tadašnjoj opoziciji.

– Radiša je nezgrapno napisao to pismo, u kojem je od predsednika Tadića tražio da reši problem oduzimanja emisione tehnike naše televizije jer će sledećeg utorka biti tačno deset godina otkad je deset do zuba naoružanih policajaca upalo u zgradu i pokupilo tehniku. Radiša je u pismu napisao da ćemo mi da dođemo kod Tadića u kabinet, a mislio je na njega i mene. Ovo nije pretnja već borba za goli život. Oprema koja je vredela oko 100.000 maraka nam nikada nije vraćena. Mi živimo od prodaje kozjeg mleka i ta tehnika koju smo imali bila nam je sve. Nismo zdravstveno osigurani i on se obratio Tadiću za rešenje, a ne da mu preti – kaže Anđelka Milosavljević za „Alo!“.
TV „Nemanja“ ugašena je 9. marta 2000. godine zato što je emitovala priloge u korist DOS-a. Čest gost na toj TV bio je upravo Boris Tadić, koji je govorio i na mitingu podrške posle gašenja te televizije, navodi Jovanović. On kaže i da poznaje Milosavljevića 20 godina i ubeđen je da nije hteo da preti predsedniku Tadiću.
– Posle svega što je preživeo, pitam se kakva je to država koja se plaši ugašenih nezavisnih medija – zaključuje Jovanović.
Milosavljević je tužbu protiv Ministarstva za telekomunikacije radi povraćaja imovine predao 2001. godine, a Vrhovni sud Srbije je februara prošle godine doneo presudu po kojoj mu ne može biti isplaćena nadoknada niti ima prava na izgubljenu dobit. U kabinetu predsednika Borisa Tadića potvrđeno je da je Radiša Milosavljević predao pismo, kao i da se početkom nedelje telefonskim putem obraćao kabinetu.
U MUP-u nam je rečeno da je Milosavljević priveden na informativni razgovor zbog „nekih telefonskih poziva koje je upućivao kabinetu predsednika“.

RADIŠA BIO GLAVNI UREDNIK TV BOR

Radiša Milosavljević dobro je poznat svim novinarima i političarima u Boru, jer je sredinom prošle godine doveden iz Ćuprije da pojača uredničku ekipu Radio TV Bor. Postavljen je za v. d. glavnog i odgvornog urednika, gde se zadržao više meseci. Kasnije se “preselio” u Sportski centar baveći se ugostiteljstvom. Kada je došlo do promene u rukovođenju u ŠRIF-u , Milosavljević i još neki kadrovi iz Pomoravlja i Beograda( B. Jovanović, Đuričić…) razišli su se “kud koji”, što , u ovom slučaju, i danas, nije bitno.

Share

Ostavite odgovor